وبلاگ رسمی کتابخانه عمومی تفتان شهرستان خاش

تازه ترین مطالب و اتفاقات داخل کتابخانه را می توانید در این وبلاگ مشاهده بفرمایید

وبلاگ رسمی کتابخانه عمومی تفتان شهرستان خاش

تازه ترین مطالب و اتفاقات داخل کتابخانه را می توانید در این وبلاگ مشاهده بفرمایید

مسوول کتابخانه
جمشید یارمحمد زهی
آدرس کتابخانه:
خاش بلوار معلم، مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد
شماره تماس: 33715870
ارتباط با مسوول کتابخانه:09156363048
شرایط عضویت:
1: همراه داشتن کارت ملی یا شناسنامه
2:مبلغ 2500تومان برای
افراد بالای 14 سال و 1500
تومان برای افراد زیر 14 سال
3: عکس رایگان، در محل کتابخانه
گرفته می شود.
دیگر شرایط تخفیف: هنگام مراجعه به کتابخانه به اطلاع میرسد.
شرایط امانت: هر عضو می تواند 5 نسخه کتاب را
بمدت 14 روزبه امانت ببرد و در صورت
نیاز(از طریق تماس یا سایت کتابخانه های عمومی
یا مراجعه به کتابخانه) تمدید نماید.
سایت کتابخانه های عمومی کشور: samanpl.ir
ساعات کاری کتابخانه تفتان:
بجز ایام تعطیل همه روزه از ساعت 7 صبح الی 13
منتظر حضور شما هستیم.


دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
بایگانی
آخرین نظرات
نویسندگان

۱۱ مطلب در آذر ۱۳۹۶ ثبت شده است

۲۷
آذر

 

1-پیش از بستن چمدان:این کتاب تالیف مینو کریم زاده توسط کانون پرورشی فکری کودکان ونوجوانان در سال 1390به چاپ رسیده است .کتاب نامبرده برشی از حساس ترین لحظات زندگی دو دختر به نام گلی و دریا است که درباره آینده خود تصمیم می گیرند که یک سری مشکلات پیش پایشان قرار می گیرد و زندگی عادی شان به هم می ریزد که توسط وحید شه بخش ارائه شد.

2-انرژی هسته ای:این اثر توسط هیزل ریچاردسون تالیف و ترجمه آن برعهده رضوانه سیدعلی بوده است که توسط موسسه فرهنگی برهان درسال 1391به چاپ رسیده است که در مورد چگونگی شکافتن اتم ها در آغاز سده بیستم میلادی وساختن نیروگاه های هسته ای وبمب های اتمی است که توسط محمد ریگی ارئه شد.

3-بچه های خاک:این اثر توسط محمدرضا یوسفی که ازسری موضوع های داستان های فارسی قرن14ادبیات کودکان ونوجوانان است که انتشارات افق در سال1385آن را به چاپ رسانده که توسط علیرضا میرکازهی ارائه شد.

4-رودکی:این اثر تالیف جعفر توزنده جانی است که شامل زندگی نامه رودکی،اشعار رودکی وسال شمار زندگی رودکی می باشد که توسط انتشارات مدرسه فرهنگی برهان در سال 1391به چاپ رسیده و توسط کامبیز یاراحمدزهی معرفی و توضیح داده شد.

5-عاشقانه های یونس در شکم ماهی:این اثر متعلق به جمشید خانیان توسط کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان در سال 1389 به چاپ رسیده است که مربوط به سارا دختری 13 ساله که در اهواز زندگی می کند که پدرش تعمیر کار پیانو است  وبرای گذرانده یک دوره  به آلمان می رود که مصادف می شود با شروع جنگ تحمیلی و...... که توسط معین عمرزهی ارائه شد.

  • جمشید یارمحمدزهی
۲۵
آذر


  • جمشید یارمحمدزهی
۲۳
آذر

  • جمشید یارمحمدزهی
۲۳
آذر




  • جمشید یارمحمدزهی
۲۱
آذر


در ابتدای این نشست کتاب قصه های پیامبر و فرزندانش توسط محمد حسین زهی زمانی معرفی گردید این کتاب پنج جلدی نوشته نقی سلیمانی است که برگزیده ای از حکایات شیرین و به صورت داستانی از حضرت رسول اکرم(ص)وبعضی از ائمه اطهار(ع)است که برای گروه سنی (ج)مناسب است.

2-کتاب قصه ما همین بودنوشته ی محمد میر کیانی و انتشارات محراب قلم که شامل مجموعه ای شش جلدی برای نوجوانان با موضوع قصه های قدیمی که سالها پیش پدربزرگ ها ومادر بزرگ ها بجه ها را جمع می کردند و برایشان می خواندندتوسط الیاس شعلی بر معرفی گردید.

3-خورشید قرن:این اثر توسط سید حمید علم الهدی تنظیم و انتشارات هویزه آن را به چاپ رسانده ،این کتاب که درباره ی آشنایی با زندگانی حضرت امام خمینی (قدس سره)است توسط سعید یاراحمدزهی معرفی شد.

4-تن تن وسند باد: این کتاب نوشته ی محمد میرکیانی است که توسط انتشارات کتابهای بنفشه به صورت رمان برای نوجوانان به چاپ رسیده و توسط محمد شعلی بر معرفی گردید.

5-خداشناسی قرآنی کودکان:این اثر توسط غلامرضا حیدری ابهری با پاسخ به بیش لز 40 پرسش کودکان و نوجوانان درباره ی خدا توسط انتشارات جمال قم به چاپ رسیده است که توسط میلاد شعلی بر ارائه گردید.

6-کتاب سنایی غزنوی:این اثر مربوط به زندگانی سنایی غزنوی -شعرسنایی-مذهب سنایی-آثار سنایی و......است که توسط شهلا شریفی گردآوری شده و انتشارات تیرگان آن را به چاپ رسانده است .این کتاب ویژه نوجوانان وجوانان است که توسط امید ریگی مطلق ارائه شد.

  • جمشید یارمحمدزهی
۱۸
آذر

  • جمشید یارمحمدزهی
۱۳
آذر


  • جمشید یارمحمدزهی
۱۱
آذر


  • جمشید یارمحمدزهی
۰۸
آذر


  • جمشید یارمحمدزهی
۰۸
آذر


  • جمشید یارمحمدزهی